Подушка безпеки нового покоління служить не стільки захистом від удару водія об кермо при зіткненнях, скільки для притискання тіла людини до спинки крісла, щоб не пошкодити систему рульового управління, так як за інерцією зриваються з силою вперед все його тіло.

При раптовій зупинці авто відбувається миттєве надування подушки, і водій ледь встигне злякатися, відбувшись невеликими синцями. Нарівні з ремонтом частин машини доведеться реставрувати і подушку безпеки. Деякі вважають, що досить помістити під кермо мішок і зробити на кермі обшивку. Утруднення полягає в тому, що виробники не прийшли до єдиної думки для створення однотипних подушок безпеки. До того ж, ця система постійно модернізується, що ускладнює її відновлення після аварії.

Що включає в себе установка Airbag?

Якщо ви хочете ремонтувати ПБ власноруч, робіть це в наступній послідовності:

  • заміна складових системи (подушка безпеки і механізм);
  • лагодження системи SRS, що відповідає за комплексну безпеку;
  • усунення похибок Air Bag, необхідно перепрограмування обладнання.

Якщо у вас в наявності є спеціальне обладнання і ви володієте знаннями, як грамотно замінити механізм airbag, то зробити це ви зможете самі, не звертаючись до фахівців. В іншому випадку рекомендується відвідати перевірену СТО.

Заміна непрацездатних подушок безпеки

Перевірка системи. При включеному запалюванні повинна загорятися лампочка подушки безпеки, а потім через 5-10 секунд вимкнутися. Якщо цього не відбувається, необхідно провести перевірку блоку на придатність. Крім демонтажу подушок для подальшої їх реставрації треба зробити наступне:

  • відновити торпедо, так як осколки від удару можуть викликати спрацьовування механізму;
  • поміняти пружину на перемикачі керма;
  • змінити натяжители на нові.
    Пам’ятайте: заміна airbag набагато надійніше, ніж перебудова. Лише подушка безпеки може давати гарантію нормального функціонування системи.

Заміна подушки безпеки водія

Перше, що треба зробити при ремонті подушок безпеки в кермі, це від’єднати клеми АБ, забезпечивши собі безпеку під час роботи. З причини того, що датчик буде знаходитися в відключеному стані від системи, бортовий комп’ютер автомобіля не відреагує на від’єднання. В іншому випадку проблема не усувається в пам’яті комп’ютера.

Послідовність дій:

  1. Відкрити центральну частину рульової колонки, від’єднати всі контакти.
  2. Відключити дроти на airbag, клеми АБ заізолювати. Почекати дві хвилини. За цей час конденсатор акумулятора SRS (система активної безпеки автомобіля) повністю розрядиться.
  3. Встановити ключ на позицію «I».
  4. Повернути кермо вправо або вліво на 45 град. У клямці, позаду неї, відкриється отвір, куди треба вставити викрутку з хрестовим шліцом і вичавити до упору. Повільно витягаючи викрутку, послабити запірну пружину. Підняти злегка модуль airbag.
  5. Повернути тепер кермо вправо, повторити всі дії знову і віджати іншу стопорну пружину. Витягти модуль.
  6. Зняти з допомогою викрутки фіксатори і відключити роз’єми електропровідною лінії модуля.
  7. Покласти модуль вгору кришкою на безпечну ділянку поки все буде збиратися в зворотному порядку. Всі операції треба робити гранично акуратно. Після повернення модуля на своє місце ключ запалювання треба повернути в положення «О». Тепер можна приєднувати АБ. Під час її підключення перебувати в автомобілі не можна.
  8. Щоб перевірити на справність систему airbag потрібно включити запалювання.

Чи треба витрачати на все це самому час, якщо є куди звернутися? Можна замовити ремонт подушок в спеціалізованій компанії. Для цього дзвоніть нам за тел. 067-226-26-65. Працюємо з усією Україною.



Вам буде цікаво:

[wpforms id=”146″ title=”true”]

×

[wpforms id=”843″ title=”true”]

×