Головним завданням системи забезпечення безпеки є фіксація водія і пасажирів під час дорожньо-транспортної пригоди, запобігши тим самим отримання важких ударів або летального результату. У неї входять наступні компоненти:

  • Блок управління подушками безпеки;
  • Ремені безпеки;
  • Датчики удару.
як замінити подушку безпеки

Як працює датчик удару подушки безпеки?

На сьогоднішній день не існує законодавчих актів, які б регулювали стандарти розробки подушок безпеки. Але розробники даної системи все ж періодично намагаються удосконалювати її комплектацію для підвищення безпеки людей в транспортному засобі.

Сама подушка складається з матеріальної оболонки і того механізму, який наповнює її. До пиропатрону вона приєднана через шлейф. У момент активації системи, наповнювач знаходиться під сильним тиском. Саме під його впливом викидаються елементи всієї системи в салоні автомобіля. Але активація системи відбувається тільки в разі, коли ключ повернуть в позиції «старт».

Середній час спрацьовування подушок безпеки в більшій кількості автомобілів дорівнює приблизно 0,05 секунд при зіткненні в лоб. Повне здування відбувається за п’ять – сім секунд. Швидкість активації системи буде залежати від її комплектації, конструкції транспортного засобу, розташування механізмів в деформованих відділах.

Основна мета – своєчасне розкриття до торкання з тілом людини. У разі якщо цього не відбудеться, по інерції людини відкине назад, що може призвести до отриманням серйозних травм і навіть приведення до летального кінця, адже швидкість розкриття становить триста кілометрів на годину.

Як замінити подушку безпеки?

Ремонт системи безпеки починають з боку водія. Сама подушка вбудовується в корпус рульового колеса. Перед демонтажем необхідно повністю знеструмити автомобіль. Це робиться зняттям клем живлення з акумулятора. Таким чином, можна уникнути пошкоджень комп’ютерного блоку. Заздалегідь необхідно зробити копію всіх даних бортового блоку, так як часто виникає помилка, і подушка не працює в подальшому. Після того, як транспортний засіб було знеструмлено, можна приступити до монтажу. Даний процес проходить досить швидко. Проводиться від’єднання кришки і клеми на рульовому колесі. Після цього монтується новий набір.

На стороні пасажира все виявляється складніше, так як змонтована подушка в торпедо. При ремонті потрібно повністю демонтувати рульове колесо, зняти його подушку. Після знімається захист, яка дозволить досягти бортового комп’ютера. Тільки тоді можна від’єднати клеми торпедо. Зняття торпедо проводиться дуже акуратно, так як дуже легко пошкодити цю систему. Після замінюється подушка. І всі дії по збірці виробляються в зворотному порядку, не пропускаючи жодного кроку.




[wpforms id=”146″ title=”true”]

×

[wpforms id=”843″ title=”true”]

×