До великому числу ДТП, які відбуваються в нашому місті, у читачів наших видань виникають різні питання, наприклад, таких, як: “Чому в авто не спрацювали подушки безпеки?”

Все дуже просто. Залежить це від ступеня новизни машини і її вартості. У ультрасучасну систему безпеки пасажирів входить до 16-и різних аербег, в числі яких подушки в стійках, шторки на стелі, бічні підтримки, а також ретельно розрахована система дислокації датчиків. Не виключенням тут є також і обов’язкову наявність преднатяжителей ременів безпеки.

Пристрій подушки безпеки

Даний предмет складається з оболонки, газового генератора і електронної системи управління.

Оболонка, яка при аварійній ситуації наповнюється газом, виконана з синтетичного текстилю з еластичними властивостями – нейлону. Як мастила аербегі використовують порошкоподібний засіб (тальк або крохмаль). Останнє при викиді подушки розпорошуються по повітрю.

Газовий генератор призначений для миттєвого накачування подушки і спільно з її оболонкою складають модуль. Газові генератори випускають у формі труби і в формі купола. За принципом функціонування їх ділять на одноступінчасті і двоступінчасті. Є також пристрої, що виробляють газ з твердого палива та гібридні.

У корпусі твердопаливного приладу розміщені пиропатрон і заряд твердого палива, куди входять нітрат калію, діоксид кремнію, азид натрію. З займанням палива від пиропатрона одночасно утворюється азот. У газовий генератор гібридного типу, крім іншого, входить під високим тиском газовий заряд, в якості якого використовують стиснений інертний газ аргон або азот. Аербег наповнюється вивільняється з палива стиснутим газом завдяки виштовхує ефекту заряду.

Пристрій подушки безпеки складається з стандартного набір елементів:

  • датчики удару,
  • блок керування,
  • а також виконавчий механізм – електропіропатрон газового генератора.

Як працюють подушки

Подушки приходять в дію при різкому гальмуванні авто. Залежно від того, з якого боку виходить зіткнення, аербегі будуть активуватися строго за призначенням. Якщо ступінь удару вище заданої величини, то кожен з датчиків передає відповідні дані на блок управління. Обробивши отриману інформацію, програма визначає, наскільки необхідний захист, і час викиду подушок, а також необхідність активації додаткових складових пасивної безпеки пасажирів.

Подушка в торпедо залишаються в початковому стані, якщо удар на авто доводиться ззаду, збоку і при перевороті транспортного засобу.

Головні і бічні аербегі спрацьовують, якщо удар збоку сильніше встановленої величини.

Постійна модернізація механізмів подушок безпеки робить все складніше алгоритми їх спрацьовування. Сучасне функціонування системи безпеки побудовано з урахуванням швидкості автомобіля, швидкості гальмування, ваги і місця пасажира в салоні, застосування ременя безпеки і крісла для дитини.

Спрацьовування подушки безпеки. Відео




[wpforms id=”146″ title=”true”]

×

[wpforms id=”843″ title=”true”]

×