Подушка безпеки є додатковим захисником життя водія поряд з ременем. Але з плином часу їх модернізують і покладають найбільшу відповідальність за людське життя.

Розробники створили подушки безпеки не тільки для водіїв, яка розташовується на кермі, але і для пасажирів авто, яка встановлена ​​на торпеді. Важливо відзначити, що ступінь наповнення подушок газом варіює від конструкції машини.

Устройство и принцип работы подушки безопасности

Головне завдання подушок, які знаходяться в передній частині автомобіля – це забезпечити захист водія від отримання травм при фронтальному зіткнення і від можливого осипання лобового і бічних стекол.

У бічних подушок інша мета, їх головний обов’язок зменшити кількість травм у водія і пасажирів від бокового зіткнення. Тому вони розташовуються в бічних частинах авто – дверях або ж спинках сидіння. Бічні подушки безпеки приходять в дію, коли зовнішні датчики відправляють сигнал в блок Airbag.

Дослідження відбили таку динаміку: загибель водія зменшується на 25%, якщо при лобовому зіткнення крім передніх спрацьовують і бічні пб.

З чого складається подушка безпеки. Принцип роботи

Якщо розглядати складові подушки, то вона складається з газогенератора, датчика фіксування удару і блоку управління, і виготовляється вона з нейлону приблизною товщиною в 0,55 мм. Додатково нейлон покривається шаром гуми або силікону для найбільшої герметичності.


На сьогоднішній день видів подушок безпеки досить багато. Вони класифікується по-різному.

За призначенням захисту бувають:

  • для водіїв і пасажирів – внутрішні;
  • для мотоциклів і пішоходів – зовнішні.

Внутрішні мають більш конкретний розподіл. Вони бувають:

  • фронтальні (їх основна мета захистити обличчя і тулуб, іноді і для ніг);
  • бічні мають вигляд шторок або труб (завдання – вберегти від пошкоджень голову і грудну клітку водія).



[wpforms id=”146″ title=”true”]

×

[wpforms id=”843″ title=”true”]

×