Система додаткового обмеження (SRS), також відома як індикатор подушки безпеки, вважається важливою функцією безпеки в автомобілі. Вона попереджає про будь-які несправності в системі подушок безпеки. Якщо з’являється помилка SRS Mitsubishi Outlander, це означає, що необхідно діагностувати та усунути проблему в системі.
У деяких випадках індикатор SRS може потребувати просто скидання помилки. Проте в інших випадках потрібен професійний обслуговування для діагностики та усунення несправностей. Ігнорування індикатора SRS піддає вас і ваших пасажирів ризику в разі аварії. Рекомендується якнайшвидше виправити проблему, щоб забезпечити належну роботу системи подушок безпеки вашого Mitsubishi Outlander.
Розповсюджена помилка SRS Mitsubishi Outlander
Дві найпоширеніші проблеми, які призводять до спрацювання індикатора подушок безпеки Mitsubishi, – це несправні спіральні пружини або проблеми з датчиком ваги пасажира.
Ось повний список найпоширеніших проблем, через які виникає помилка SRS Mitsubishi Outlander:
- Помилка користувача – власник випадково відключив подушку безпеки або датчик подушки безпеки, а потім включив запалювання. Використовуйте сканер для очищення кодів.
- Спіральна пружина – якщо ваш клаксон або кнопки на кермі не працюють, і індикатор подушки безпеки ввімкнено, ймовірно, ваша спіральна пружина несправна.
- Пошкодження проводів подушок безпеки під пасажирським сидінням.
- Датчик ваги пасажирського сидіння – він встановлений під сидінням і часто виходить з ладу.
- Низька напруга – помилка SRS Mitsubishi Outlander може з’явитися при запуску автомобіля з розрядженою батареєю.
- Попередній аварійний випадок – навіть невелика аварія може бути зафіксована в модулі SRS Airbag, що призводить до ввімкнення індикатора подушки безпеки.
Таблиця кодів помилки SRS Mitsubishi Outlander III 2013-2020 років виробництва:
Код помилки | Примітка | Значення несправності |
---|---|---|
B1400 | *2 | Система подушки безпеки водія (контактна група) (коротке замикання між контактними групами контактів) |
B1401 | *2 | Система подушки безпеки водія (контактна група) (перерив контактної групи контактів) |
B1402 | *2 | Система подушки безпеки водія (контактна група) (коротке замикання на землю контактної групи контактів) |
B1403 | *2 | Система подушки безпеки водія (контактна група) (коротке замикання на джерело живлення контактної групи контактів) |
B1404 | *4 | Коротке замикання активаційного модуля подушки безпеки водія (контактна група) |
B1405 | *4 | Відкритий коло активаційного модуля подушки безпеки водія (контактна група) |
B1406 | *4 | Несправність G-сенсора внутрішнього правого переднього датчика удару |
B1407 | *2 | Помилка напруги переднього датчика удару (праворуч) |
B1408 | *2 | Помилка зв’язку переднього датчика удару (праворуч) |
B1409 | *2 | Неможливість зв’язку переднього датчика удару (праворуч) |
B1410 | *2 | Система подушки безпеки переднього пасажира (контактна група) (коротке замикання між контактними групами контактів) |
B1411 | *2 | Система подушки безпеки переднього пасажира (контактна група) (перерив контактної групи контактів) |
B1412 | *2 | Система подушки безпеки переднього пасажира (контактна група) (коротке замикання на землю контактної групи контактів) |
B1413 | *2 | Система подушки безпеки переднього пасажира (контактна група) (коротке замикання на джерело живлення контактної групи контактів) |
B1414 | *4 | Коротке замикання активаційного модуля подушки безпеки переднього пасажира (контактна група) |
B1415 | *4 | Відкритий коло активаційного модуля подушки безпеки переднього пасажира (контактна група) |
B1416 | *4 | Несправність G-сенсора внутрішнього переднього датчика удару |
B1417 | *2 | Помилка напруги переднього датчика удару (ліворуч) |
B1418 | *2 | Помилка зв’язку переднього датчика удару (ліворуч) |
B1419 | *2 | Неможливість зв’язку переднього датчика удару (ліворуч) |
B1420 | *2 | Система бокової подушки безпеки справа (коротке замикання між контактами контактної групи) |
B1421 | *2 | Система бокової подушки безпеки справа (перерив контактної групи контактів) |
B1422 | *2 | Система бокової подушки безпеки справа (коротке замикання на землю контактної групи контактів) |
B1423 | *2 | Система бокової подушки безпеки справа (коротке замикання на джерело живлення контактної групи контактів) |
B1424 | *4 | Коротке замикання активаційного модуля бокової подушки безпеки справа |
B1425 | *4 | Відкритий коло активаційного модуля бокової подушки безпеки справа |
B1426 | *4 | Несправність G-сенсора внутрішнього датчика удару справа |
B1427 | *2 | Помилка напруги бокового датчика удару (справа) |
B1428 | *2 | Помилка зв’язку бокового датчика удару (справа) |
B1429 | *2 | Неможливість зв’язку бокового датчика удару (справа) |
B1430 | *2 | Система бокової подушки безпеки зліва (коротке замикання між контактами контактної групи) |
B1431 | *2 | Система бокової подушки безпеки зліва (перерив контактної групи контактів) |
B1432 | *2 | Система бокової подушки безпеки зліва (коротке замикання на землю контактної групи контактів) |
B1433 | *2 | Система бокової подушки безпеки зліва (коротке замикання на джерело живлення контактної групи контактів) |
B1434 | *4 | Коротке замикання активаційного модуля бокової подушки безпеки зліва |
B1435 | *4 | Відкритий коло активаційного модуля бокової подушки безпеки зліва |
B1436 | *4 | Несправність G-сенсора внутрішнього датчика удару зліва |
B1437 | *2 | Помилка напруги бокового датчика удару (зліва) |
B1438 | *2 | Помилка зв’язку бокового датчика удару (зліва) |
B1439 | *2 | Неможливість зв’язку бокового датчика удару (зліва) |
B1440 | *2 | Система бокової подушки безпеки зверху справа (коротке замикання між контактами контактної групи) |
B1441 | *2 | Система бокової подушки безпеки зверху справа (перерив контактної групи контактів) |
B1442 | *2 | Система бокової подушки безпеки зверху справа (коротке замикання на землю контактної групи контактів) |
B1443 | *2 | Система бокової подушки безпеки зверху справа (коротке замикання на джерело живлення контактної групи контактів) |
B1444 | *4 | Коротке замикання активаційного модуля бокової подушки безпеки зверху справа |
B1445 | *4 | Відкритий коло активаційного модуля бокової подушки безпеки зверху справа |
B1450 | *2 | Система бокової подушки безпеки зверху зліва (коротке замикання між контактами контактної групи) |
B1451 | *2 | Система бокової подушки безпеки зверху зліва (перерив контактної групи контактів) |
B1452 | *2 | Система бокової подушки безпеки зверху зліва (коротке замикання на землю контактної групи контактів) |
B1453 | *2 | Система бокової подушки безпеки зверху зліва (коротке замикання на джерело живлення контактної групи контактів) |
B1454 | *4 | Коротке замикання активаційного модуля бокової подушки безпеки зверху зліва |
B1455 | *4 | Відкритий коло активаційного модуля бокової подушки безпеки зверху зліва |
Код помилки | Примітка | Значення помилки |
---|---|---|
B1466 | *4 | Несправність аналогового G-сенсора |
B1476 | *3 | Відкритий коло живлення IG1 (коло плавкого роз’єднувача № 16) |
B1478 | *4 | Напруга резервного конденсатора SRS-ECU занадто висока |
B1479 | *4 | Напруга резервного конденсатора SRS-ECU занадто низька |
B1488 | *4 | Лампа індикатора ВИМКНЕННЯ подушки безпеки пасажира (коротке замикання) |
B1489 | *2 | Лампа індикатора ВИМКНЕННЯ подушки безпеки пасажира (перерив) |
B1496 | *4 | Несправність неволатильної пам’яті SRS-ECU (EEPROM) |
B1497 | *4 | Несправність інтегральної схеми, специфічної для активації передніх подушок безпеки, SRS-ECU |
B1498 | *4 | Ненормальний стан в ОЗП або ПЗП SRS-ECU |
B1499 | *4 | Активація подушки безпеки визначена SRS-ECU |
B1547 | *4 | Коротке замикання активаційного модуля подушки безпеки пасажира |
B1557 | *4 | Інтегральна схема, специфічна для SRS-ECU |
B1570 | *2 | Несправність перемикача ВИМКНЕННЯ подушки безпеки пасажира |
B1573 | *2 | Коротке замикання кола перемикача ВИМКНЕННЯ подушки безпеки пасажира (з боку живлення) |
B1574 | *2 | Відкритий коло перемикача ВИМКНЕННЯ подушки безпеки пасажира |
B1575 | *2 | Коротке замикання кола перемикача ВИМКНЕННЯ подушки безпеки пасажира (з боку землі) |
B1588 | *4 | Система резервного конденсатора SRS-ECU (блок підвищення напруги) |
B1589 | *4 | Система резервного конденсатора SRS-ECU (блок зниження напруги) |
B1590 | *4 | Система резервного конденсатора SRS-ECU (велика ємність) |
B1591 | *4 | Система резервного конденсатора SRS-ECU (мала ємність) |
B1603 | *2 | Система попереднього стягувача ременя безпеки (водійська сторона) (контактна група) (коротке замикання між контактами контактної групи) |
B1604 | *2 | Система попереднього стягувача ременя безпеки (водійська сторона) (контактна група) (відкрита цеп контактної групи) |
B1605 | *2 | Система попереднього стягувача ременя безпеки (водійська сторона) (контактна група) (коротке замикання на землю контактної групи) |
B1606 | *2 | Система попереднього стягувача ременя безпеки (водійська сторона) (контактна група) (коротке замикання на джерело живлення контактної групи) |
B1607 | *4 | Коротке замикання активаційного модуля попереднього стягувача ременя безпеки (водійська сторона) |
B1608 | *4 | Відкритий коло активаційного модуля попереднього стягувача ременя безпеки (водійська сторона) |
B1609 | *2 | Система попереднього стягувача ременя безпеки (пасажирська сторона) (контактна група) (коротке замикання між контактами контактної групи) |
B1C49 | *2 | Система попереднього стягувача ременя безпеки (пасажирська сторона) (контактна група) (відкрита цеп контактної групи) |
Код помилки | Примітка | Значення помилки |
---|---|---|
B1C47 | *2 | Система попереднього стягувача ременя безпеки (пасажирська сторона) (контактна група) (коротке замикання на землю контактної групи) |
B1612 | *2 | Система попереднього стягувача ременя безпеки (пасажирська сторона) (контактна група) (коротке замикання на джерело живлення контактної групи) |
B1613 | *4 | Коротке замикання активаційного модуля попереднього стягувача ременя безпеки (пасажирська сторона) |
B1614 | *4 | Відкритий коло активаційного модуля попереднього стягувача ременя безпеки (пасажирська сторона) |
B1625 | *2 | Система попереднього стягувача ременя безпеки на передньому пасажирському сидінні (контактна група) (коротке замикання між контактами контактної групи) |
B1626 | *2 | Система попереднього стягувача ременя безпеки на передньому пасажирському сидінні (контактна група) (відкрита цеп контактної групи) |
B1627 | *2 | Система попереднього стягувача ременя безпеки на передньому пасажирському сидінні (контактна група) (коротке замикання на землю контактної групи) |
B1628 | *2 | Система попереднього стягувача ременя безпеки на передньому пасажирському сидінні (контактна група) (коротке замикання на джерело живлення контактної групи) |
B1629 | *4 | Коротке замикання активаційного модуля попереднього стягувача ременя безпеки на передньому пасажирському сидінні |
B1630 | *4 | Відкритий коло активаційного модуля попереднього стягувача ременя безпеки на передньому пасажирському сидінні |
B1631 | *2 | Система модуля передньої колінної подушки безпеки водія (контактна група) (коротке замикання між контактами контактної групи) |
B1632 | *2 | Система модуля передньої колінної подушки безпеки водія (контактна група) (відкрита цеп контактної групи) |
B1633 | *2 | Система модуля передньої колінної подушки безпеки водія (контактна група) (коротке замикання на землю контактної групи) |
B1634 | *2 | Система модуля передньої колінної подушки безпеки водія (контактна група) (коротке замикання на джерело живлення контактної групи) |
B1635 | *4 | Коротке замикання активаційного модуля передньої колінної подушки безпеки водія |
B1636 | *4 | Відкритий коло активаційного модуля передньої колінної подушки безпеки водія |
B1646 | Неспівпадіння даних кодування | |
B1647 | *4 | Лампа індикатора УВІМКНЕННЯ подушки безпеки пасажира (коротке замикання) |
B1648 | *2 | Лампа індикатора УВІМКНЕННЯ подушки безпеки пасажира (відкрита цеп) |
B1699 | *4 | Спільна активація SRS-ECU |
U0100 | Тайм-аут двигуна CAN | |
U0141 | Тайм-аут CAN ETACS | |
U1190 | *3 | Відсутній сигнал про помилку прийому |
U1195 | *3 | Кодування не завершено |
U1199 | Неможливо програмувати номер шасі | |
U119A | Неспівпадіння номера шасі |
Примітка до таблиці:
*1: Електрично стираєма програмована ПЗУ (Постійна запам’ятовуюча установка)
*2: Цей код діагностики буде залишатися в пам’яті, і лампа попередження SRS буде включатися навіть у разі повернення системи до нормального стану.
*3: Цей код діагностики буде залишатися в пам’яті, і лампа попередження SRS буде вимикатися, коли система повернеться до нормального стану.
*4: Цей код діагностики не можна стерти за допомогою функції “Стерти коди діагностики”.
Як скинути помилку SRS Mitsubishi Outlander?
Скидання помилки SRS в Mitsubishi Outlander зазвичай виконується через діагностичний порт OBD-II автомобіля з використанням спеціального сканера. Після підключення до порту сканер зчитує і аналізує коди помилок системи SRS. Якщо причина помилки усунена, сканер може виконати скидання помилки, очистивши відповідні коди в пам’яті системи автомобіля.
Важливо забезпечити, що всі компоненти системи безпеки, включаючи подушки безпеки та датчики удару, працюють належним чином перед скиданням помилки.
Цей процес вимагає певних знань та інструментів, тому рекомендується виконувати його в сервісному центрі або за допомогою кваліфікованого спеціаліста.
Часто Задавані Питання
Чи спрацюють подушки безпеки, якщо з’явилася помилка SRS Mitsubishi Outlander?
Якщо горить індикатор системи додаткового обмеження (SRS), система безпеки може не спрацювати в разі аварії. У рідких випадках, вона навіть може спрацювати несподівано під час руху.
Зникне помилка SRS Mitsubishi Outlander самостійно?
У певних випадках індикатор може вимкнутися самостійно, якщо проблема незначна і тимчасова. Наприклад, якщо система Airbag зазнає тимчасових збоїв, таких як погане з’єднання.
Проте в більшості випадків індикатор подушок безпеки не зникне самостійно і вимагатиме ручного скидання за допомогою сканера OBD.
Чи можна скинути індикатор SRS?
Так, його можна скинути в Outlander за допомогою сканера OBD. Скидання індикатора SRS включає доступ до комп’ютерної системи автомобіля і видалення кодів несправностей, які призвели до його активації.
Чи може спрацювання предохранитель викликати активацію індикатора SRS?
Так. Система подушок безпеки пов’язана з мережею предохранителів, датчиків і проводки, які спільно працюють для виявлення будь-яких несправностей в системі.
Якщо перегорить предохранитель, пов’язаний із цією системою, це може викликати збій в системі, що, в свою чергу, призведе до активації індикатора подушок безпеки.
Чи можна керувати автомобілем, якщо горить лампочка подушки безпеки?
Хоча несправність системи SRS Airbag не впливає на керованість автомобілем, взагалі не рекомендується керувати автомобілем з ввімкненим індикатором подушок безпеки.
Чи може слабкий акумулятор викликати активацію індикатора SRS?
Так. Слабкий акумулятор може викликати кілька проблем в системі SRS, таких як падіння напруги або її коливання. Крім того, якщо акумулятор не забезпечує достатню потужність, це призводить до збою комп’ютера системи SRS.