Якщо розглядати цю абревіатуру англійською мовою, можна побачити словосполучення «Supplementary Restraint System», що в перекладі означає «допоміжна утримує система». Основне завдання, що стоїть перед SRS, полягає в забезпеченні захищеності водія і пасажирів у разі лобового зіткнення з будь-яким предметом.

Особливості комплектації SRS Airbag у Mercedes

Класичний комплект містить у собі SRS завжди. Ключові його компоненти такі:

  • подушки безпеки;
  • кошти аварійного натягу ременів безпеки;
  • лампа;
  • повітряна сумка;
  • контактний барабан, який працює за пружинному типу;
  • управлінський модуль, забезпечений центральним процесором;
  • контрольні датчики (індивідуальні), що працюють від електрики;
  • електрична проводка з’єднувального призначення.

За допомогою системи можна забезпечити захист автомобіліста і пасажира, який їде попереду, в разі виникнення серйозних лобових і навіть бічних ударів зі статичним або рухомим предметом.

Які функції та принцип роботи системи безпеки?

Ключове завдання набору полягає в мінімізації травм, які можуть отримати водій і пасажир в разі удару під час ДТП. Спрацьовування подушки безпеки в Мерседес та пристроїв натягу ременів відбувається одночасно, щоб запобігти удар об кермо, скло лобове та інші тверді предмети, які знаходяться в салоні машини.

Щоб реалізувати цю задумку, система виробляє детальний аналіз вступників сигналів, потім оцінює силу, з якою трапився удар. Тільки на підставі отриманих даних вона приймає рішення про те, чи варто активувати подушки або пристрої для натягу. При цьому другі елементи можуть стати активними спільно з надувними подушками або самостійно (окремо).


Інновації в системі SRS Mercedes

Mercedes-Benz неустанно працює над удосконаленням системи SRS, прагнучи підвищити безпеку своїх автомобілів. Останні інновації включають розробку багаторівневих подушок безпеки, які адаптуються до інтенсивності зіткнення, забезпечуючи оптимальний захист. Наприклад, нові моделі оснащені подушками, здатними надуватися у два етапи в залежності від сили удару.

Окрім того, у останніх моделях Mercedes реалізована технологія “Pre-Safe”, яка активує захисні заходи, такі як натягування ременів безпеки та автоматичне закриття вікон, при виявленні потенційної небезпеки зіткнення. Ця система працює в синергії з іншими системами безпеки автомобіля, забезпечуючи комплексний захист.

Іншим значним поліпшенням вважається впровадження датчиків та алгоритмів, які аналізують положення пасажирів у салоні перед активацією подушок безпеки. Це дозволяє мінімізувати ризик травм, пов’язаних з неправильним положенням тіла у момент активації подушки.

Ці та інші інновації підкреслюють прагнення Mercedes до постійного підвищення рівня безпеки своїх автомобілів, роблячи систему SRS більш ефективною та адаптивною до різних дорожніх ситуацій.

Модель Типи подушок безпекиДодаткові особливості
Mercedes-Benz C-ClassФронтальні, бокові, шториСистема Pre-Safe для попередження удару
Mercedes-Benz E-ClassФронтальні, бокові, штори, колінніСистема Pre-Safe, керування повітряними подушками
Mercedes-Benz S-ClassФронтальні, бокові, штори, колінні, задні боковіСистема Pre-Safe, адаптивні подушки безпеки
Mercedes-Benz GLCФронтальні, бокові, шториСистема Pre-Safe, система захисту пішоходів

Ця таблиця демонструє відмінності у комплектації системи SRS між деякими популярними моделями Mercedes-Benz. Вона ілюструє, як компанія адаптує та вдосконалює свої системи безпеки в залежності від класу та призначення автомобіля.

Чому система SRS незамінна?

Система SRS при грамотному підході покликана врятувати життя. У зв’язку з цим ні в якому разі не можна ігнорувати сигнали, що свідчать про наявність в ній несправностей. В цьому випадку потрібно негайно звернутися до фахівців, які допоможуть запобігти подальшим поломки і дадуть рекомендації щодо експлуатування пристрою.

Неприпустимий перегрів системи! Після 10 років експлуатування машини варто піддати систему тестування.

Запитання та відповіді (FAQ)

Як працює система SRS під час зіткнення?

  • При лобовому або бічному зіткненні система активує подушки безпеки і натяжні пристрої ременів, щоб зменшити ризик травм для пасажирів і водія, запобігаючи їхньому сильному переміщенню в салоні.

Як часто потрібно обслуговувати систему Airbag SRS в автомобілі Mercedes?

  • Рекомендується проводити регулярну діагностику кожні 10 000 км пробігу або щорічно. А також після будь-якого участі в ДТП, навіть якщо подушки безпеки не спрацювали.

Що робити, якщо загорівся індикатор несправності SRS?

  • Якщо на панелі приладів загорівся індикатор несправності системи SRS, необхідно якнайшвидше звернутися в сервісний центр для діагностики та усунення проблеми.

Чи можна самостійно ремонтувати або замінювати компоненти системи?

  • Не рекомендується. Ремонт або заміна компонентів системи повинні проводитися лише кваліфікованими фахівцями. Самостійне втручання може призвести до неправильної роботи системи і збільшити ризик травм під час ДТП.

Чи існують різниці в системі SRS між різними моделями Mercedes?

  • Так, в залежності від моделі та класу автомобіля можуть бути різниці в комплектації та функціоналі системи SRS, включаючи кількість та типи подушок безпеки, наявність додаткових функцій, таких як система Pre-Safe.

Ми пропонуємо якісний ремонт Мерседес SRS Airbag, ціна на який вас приємно здивує. Наші фахівці використовують тільки сучасне обладнання і надійні матеріали. Телефонуйте за тел. 067-226-26-65 для консультації з приводу ремонту подушки безпеки на автомобілі Mercedes.




[wpforms id=”146″ title=”true”]

×

[wpforms id=”843″ title=”true”]

×