Що робити, якщо спрацювала система подушки безпеки? У кожному сучасному автомобілі є подушки безпеки. На деяких марках машин вбудована одна така система, в інших – їх кілька. Не так важливо кількість, як число збережених людських життів.
ПБ вистрілюються автоматично при зіткненні автотранспорту з перешкодою або при ДТП, захищаючи знаходяться в салоні людей від можливих травм. У подібних ситуаціях система спрацьовує миттєво, і подушки розкриваються, що запобігає сильні удари людини про елементи обстановки авто. Травмування можна уникнути при аварійних ситуаціях, якщо машина рухалася із середньою швидкістю. Якщо ДТП сталося на великій швидкості, то розраховувати тут можна виключно на удачу, якщо пощастить.
Якщо стрельнули подушки, як відновити?
Необхідно мати на увазі, що реставрація airbag своїми силами, захід досить ризиковане. Причина тут не тільки в тому, що вони можуть не розкритися при аварійній ситуації. Вони можуть вистрілити випадково при русі. Наслідки можуть статися непередбачувані.
Щоб уникнути плачевних неприємностей слід звертатися до офіційного представника фірми, який змінить вийшли з ладу вузли та налагодить систему. Якщо ви вирішили це робити самостійно, треба брати до уваги деякі фактори:
- У деяких машинах подушка безпеки і пиропатрон являють собою єдиний блок, і купується він в комплекті. Збирають вузол в магазині або на розборках. Другий варіант дешевше, ніж перший. Однак, зростає ризик того, що система не спрацює при ДТП.
- Крім подушок безпеки заміні підлягає і блок управління. Це становить приблизно 60% з усіх відновлювальних робіт даної системи.
- Бувають випадки, що досить просто перепрошивки. Це можна пояснити наступним: під час удару в пам’ять надходять дані про факт спрацьовування airbag. Тому, замінити одне на інше буде недостатньо, механізм працювати не буде. Тут все вирішує перепрошивка блоку airbag.
- В окремих випадках встановлюють преднатяжитель в ремені одноразової дії, який спрацьовує при різкому гальмуванні, ремінь натягується і притискає людини до крісла.
- Закінчується ремонт заміною кришок подушок безпеки, що надходять в комплекті до них. У багатьох авто вони відсутні. Доводиться міняти панель на нову або реставрувати торпедо за допомогою шкіри або шкірозамінника, або споювати між собою шматки зруйнованої панелі. Такі варіанти допустимі в теорії. Однак, впевненість в тому, що при аварії кришка дозволити подушці розкритися, невелика.
При ремонті airbag треба враховувати наступне:
- Обов’язково знімати з акумулятора мінусову клему.
- Почекати 7-10 хвилин, поки розрядиться джерело автономного електроживлення.
- Часто власники авто ремонтують тільки корпус подушки безпеки. На приладовій панелі знімають лампочку або замість подушки монтують «обманку». Даний варіант небезпечний своїми наслідками. Краще скористатися послугами офіційного представника компанії і відновити систему належним способом за всіма правилами.
Підсумок
Якщо стрельнула подушка безпеки, подальше користування машиною або самочинне її відновлення може привести до трагедії при ДТП. Щоб цього не сталося, слід звертатися до фахівців. Після діагностики системи ми поміняємо негідні для експлуатації елементи. Інакше ніхто не стане гарантувати справність airbag, і що вона спрацює при зіткненні, щоб врятувати життя вам або уберегти від травм. Телефонуйте нам за тел. 067-226-26-65 для консультації.